Kao što znamo, web stranica uvelike nalikuje vozilu – potrebno je redovito održavanje ili se s vremenom pogoršava. Evo popisa glavnih zadataka održavanja weba koje trebate obaviti barem svaki mjesec:
Pregledavajte Google Search Console
Redovito provjeravanje Google Search Console pomoći će vam da saznate o potencijalnim problemima prije nego što utječu na vaše mrežne marketinške aktivnosti. Alat će vas obavijestiti postoji li problem koji sprječava tražilice da indeksiraju vaše stranice ili je vaša stranica zaražena zlonamjernim softverom.
Provjerite ima li broken linkova
Neispravne veze mogu frustrirati posjetitelje – što će zauzvrat povrijediti potencijalne organske kupce. Također, ako roboti tražilice ne mogu pronaći poveznice na stranice, to će utjecati na vaše rangiranje. Evo nekoliko vjerojatnih razloga koji mogu uzrokovati neispravne veze:
– Jedna stranica je premještena, ali druge stranice i dalje povezuju na nju.
– Veza na stranice koje više ne postoje.
– Pravopisna greška na linku.
– Izbrišite dodatak koji ostavlja veze u vašem sadržaju.
– Slika s drugim nazivom datoteke je zamijenjena.
Ažurirajte svoj CMS i dodatke
Trebali biste ažurirati svoj CMS (Sustav za upravljanje sadržajem) mjesečno jer se nove ranjivosti mogu redovito identificirati. Hakeri mogu lako dobiti pristup neispravnim dodacima ili CMS-u. To možete učiniti jednostavno prijavom na administrativnu ploču.
Pregledavajte Google Analytics
Analytics je najbolji način za procjenu izvedbe vaše web-lokacije i otkrivanje potencijalnih problema. Analytics vam omogućuje da vidite trendove prometa, stopu napuštanja početne stranice, vrijednosti angažmana itd. To će vam pomoći da dobijete ispravnu perspektivu o promjenama koje je potrebno odmah napraviti i stvoriti sadržaj za koji su vaši klijenti najviše zainteresirani.